به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» به نقل از ایرنا، مهرداد فتحی بیرانوند روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به گزارش رسیده مبنی بر خشک شدن سد «ملاطالب» شهرستان ازنا و تلف شدن آبزیان، همیاران محیط زیست و محیط بانان شهرستان الیگودرز اقدام به انتقال ماهیهای باقی مانده در سد «ملاطالب» و انتقال آنها به سد «حوضیان» کردند.
وی با تشکر از تلاش دوستداران محیط زیست در انتقال آبزیان به سد «حوضیان» و جلوگیری از اتلاف آنها اظهار داشت: امیدواریم با کمک همیاران محیط زیست از خسارات بیشتر به حیات وحش در اثر کم آبی جلوگیری کنیم.



